søndag 8. juli 2012

Grønt sommersett

Herlige bæ bæ lille lam-klær i lysegrønt med retroshorts i mørkegrønn sommerfrotté med matchende lommer og striper på siden.

Digger shortsmodellen :)

Settet er i strl 92 og er til salgs!

Jeg tenkte at jeg skulle prøve å ta litt mer actionbilder av det jeg syr. Ungene mine bruker 86 så settet er en anelse stort, men de kan godt bruke litt 92 også.

Isaksen min har fått æren av å være modell denne gang :)

Singleten har brede skuldre og er nesten litt T-skjorteaktig, men ikke helt. Modellen er litt tight for det er det jeg liker best :) T-skjortene jeg syr er litt videre.

Shortsen er også ganske lang. Har ikke bestemt meg helt for om jeg lar den være slik eller skal gjøre den litt kortere.

Nå er denne littegrann ekstra lang siden det er en strl større enn han bruker, MEN shortsen, sånn jeg har tegnet den nå, er litt stor i størrelsen.

- Og liker man Adellaga på facebook så kan man se alt jeg har sydd i det siste, men som ikke har kommet på bloggen enda ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar